panfuuuu

Temat: Lotto i ichnie www
On Sun, 15 Aug 2004 16:09:01 +0200, Łukasz Kalbarczyk wrote: Amtrak_ <amt@nospam.poczta.onet.plpisze: | Piętno za to, jakie wyniki podali z dzisiejszego losowania Dużego | Lotka na www.lotto.pl | Nie miałem żadnych...
Źródło: topranking.pl/1746/lotto,i,ichnie,php



Temat: Obliczenie Przyszłosci
A.L. wrote: On 01 Nov 2004 03:52:01 GMT, spawac@aol.com (SpawaczGE) wrote: | Do bardziej przydatnych przewidywan, np. ruchow akcji lub systemow pogody uzywa | sie sieci neuronowych, Nie uzywa sie. A.L Jakies dwa miesiace temu trafilem na strone (teraz niestety nie umiem jej odnalezc), ktorej autor uzywal sieci neuronowych do przewidywania przyszlych wynikow losowan duzego lotka. Oprogramowanie komercyjne, rzecz jasna. Wszystko, Andrzeju,...
Źródło: topranking.pl/1842/obliczenie,przyszlosci.php


Temat: Mucho dinero - fundusz meksykanski :).
Duzy Lotek :) Hola! Mojito pewnie gdzies w przestworzach sobie siedzi. A tymczasem bonusowe numery nr 5 są nastepujące: 04 21 25 32 34 39 06 18 22 25 33 40 05 07 29 34 35 45 Moze uda sie tą pierwszą klasą z powrotem do domu :) I nasze numery: 02 05 10 32 37 46 01 04 06 30 31 43 01 08 14 28 33 36 Tez muszę rozjerzec sie za jakąś fajną walizką. Nie chciałabym zeby była za duza bo pozniej ciezko bedzie mi pakować w nią mniej niz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34187,58366541,58366541,Mucho_dinero_fundusz_meksykanski_.html


Temat: Nie znoszę sygnaturek
ja tez. - - - - - Duzy Lotek. Wyniki od 1957-01-27 do 2004-08-14. | Nr Losowania | Data | Liczby | +
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,384,14946590,14946590,Nie_znosze_sygnaturek.html


Temat: jakie dzis padły nr w duzego totka?
Duży Lotek (2006-04-01): 12, 18, 20, 33, 35, 45 Multi Lotek (2006-04-01): 1, 2, 10, 18, 19, 20, 22, 24, 27, 28, 35, 37, 46, 47, 48, 63, 67, 69, 74, 77 Express Lotek (2006-04-01): 14, 15, 26, 40, 42
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,35293,39611243,39611243,jakie_dzis_padly_nr_w_duzego_totka_.html


Temat: jakie dzis padły nr w duzego totka?
UUUUUUUHaaaaahhhhhhhaaaaaaaaaaaaa a!!! browanx napisał: > Duży Lotek (2006-04-01): > 12, 18, 20, 33, 35, 45 > Dzieki!!! Mam SZÓSTKĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,35293,39611243,39611243,jakie_dzis_padly_nr_w_duzego_totka_.html


Temat: Józef Bąk też strzelił szóstkę w totka (2004.0105)
Józef Bąk też strzelił szóstkę w totka (2004.0105) Gratulacje Józek!!! www.lotto.pl 2005-01-05 DUŻY LOTEK 32 20 47 43 24 1
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22742,19204863,19204863,Jozef_Bak_tez_strzelil_szostke_w_totka_2004_0105_.html


Temat: Zdarzyło sie dzis - 27.01.1957.Rusza Toto-Lotek
Zdarzyło sie dzis - 27.01.1957.Rusza Toto-Lotek Czołem 27 stycznia 1957 odbyło sie pierwsze losowanie Toto - Lotka. "Duży Lotek (do września 1975 gra znana była pod nazwą: Toto-Lotek) – najstarsza gra ... 6 z 8 itd. Początkowo losowania Dużego Lotka odbywały się raz w tygodniu – w niedzielę. W 1984 roku przeniesione je na soboty. W 1991 roku wprowadzono losowania środowe, które odbywały się do końca sierpnia 2007. W celu zwiększenia przychodów firmy Totalizator Sportowy od 4 września 2007 roku wprowadził trzecie w tygodniu losowanie Dużego Lotka. Losowania środowe zastąpiono wtorkowym i czwartkowym, sobotnie pozostawiono bez zmian. Nie spowodowało to jednak zwiększenia liczby grających, a wręcz przeciwnie zainteresowanie zakładami wyraźnie spadło (gracze przyzwyczaili się do środowych losowań Dużego Lotka). Podczas jednego losowania losowanych jest 6 ... Wygrane I stopnia w Dużym Lotku mogą się kumulować, dzięki temu niekiedy sięgają ogromnych kwot. W wyniku kumulacji rekordowa wygrana padła w Warszawie 2 czerwca 2004 i wynosiła 20 119 858,20 PLN. Wylosowano wtedy liczby: 2, 8, 12, 15, 46 i 49. Jeden zakład Dużego Lotka na 1 losowanie kosztuje 2 złote." żródło:"Wikipedia" Gracie w totka? Udało sie Wam cos wygrać? Ja...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11207,90423263,90423263,Zdarzylo_sie_dzis_27_01_1957_Rusza_Toto_Lotek.html


Temat: Mucho dinero - fundusz meksykanski :).
143 mln $$$! Hola Amigos, Business first! Dzieki za numery Duzego Lotka. Nasze numery na losowanie www.powerball.com : 31 40 43 44 48 PB 01, 01 22 31 36 52 PB 15, 08 10 13 16 49 PB 04. Pariss, Bajek o Zelaznym Wilku (zawracania podroznych na lotnisku) nie sluchaj. Ludzie lubia sie wzajemnie straszyc. Jezeli z torby nie wypadnie Tobie przy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34187,58366541,58366541,Mucho_dinero_fundusz_meksykanski_.html